Home PageVeelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestelling en levering

Hoe kan ik bestellen?

U kunt alleen schriftelijk bestellen via de website. De bestelling wordt alleen geleverd als er vooraf is betaald. U ontvangt altijd een opdrachtbevestiging van uw bestelling.

Afhalen, bezorgen of verzenden?

U kunt uw bestelling afhalen in Delft, door ons laten bezorgen aan huis in de regio Den Haag - Rotterdam of laten verzenden.

Indien u verse producten wilt afhalen in Delft dan dienen deze afgehaald te worden op de aangegeven afhaaldag (tenzij daarover andere afspraken zijn gemaakt). Dat houdt uiteraard verband met de kwaliteit van de verse producten.
Bezorging van verse producten vindt alleen plaats op de aangegeven leverdag (tenzij daarover andere afspraken zijn gemaakt). De bezorging van verse producten is alleen mogelijk binnen de de regio Den Haag - Rotterdam

Bezorging buiten de regio Rotterdam - Den Haag is mogelijk; kosten zijn op aanvraag.

Waar kan ik afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen in Delft. Dit kan alleen op afspraak. Op de bestelbevestiging wordt het afhaaladres vermeld.

Als ik verse producten ophaal, hoe kan ik deze dan het beste vervoeren?

Als u verse producten – ook diepgevroren producten – komt afhalen in Delft, neem dan een koeltas of –box mee. Bretagne aan Tafel zal de producten goed voor u inpakken in krantenpapier (isoleert goed), eventueel indien gewenst aangevuld met een fles bevroren water, zodat uw producten maximaal op temperatuur blijven.

Kan ik verse producten ook op een ander afleveradres laten bezorgen?

De verse producten worden zoveel mogelijk bij u aan huis bezorgd zodat u ze direct in de koeling kunt leggen. Mocht u een ander afleveradres willen, zorg dan voor een koelbox of koeltas en laat het Bretagne aan Tafel even weten. Wij verpakken dan uw bestelling in kranten met een (of meerdere) flessen bevroren water zodat uw producten een aantal uren gekoeld blijven.

In welke regio wordt aan huis bezorgd?

Wij bezorgen aan huis in de regio Rotterdam - Den Haag. Hiertoe behoren de volgende postcodes:

  • 2240-2249 Wassenaar
  • 2250-2259 Voorschoten
  • 2260-2269 Leidschendam
  • 2270-2279 Voorburg
  • 2280-2299 Rijswijk
  • 2490-2597 ’s-Gravenhage
  • 2600-2669 Delft
  • 2670-2699 Naaldwijk
  • 2700-2739 Zoetermeer
  • 2900-2919 Capelle aan den IJssel
  • 3000-3099 Rotterdam
  • 3100-3129 Schiedam
  • 3130-3139 Vlaardingen
  • 3140-3159 Maassluis

Bezorgkosten buiten deze regio zijn op aanvraag.

Waar kan ik opgeven dat ik mijn bestelling thuis wil laten bezorgen?

U kunt thuisbezorging kiezen tijdens het bestelproces nadat u uw postcode heeft ingevoerd onder "Bereken verzending" in de winkelwagen.

Kan ik mijn bestellingen ook buiten Nederland laten bezorgen?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens de checkout worden de verzendkosten voor bezorging in Nederland en België berekend. U kunt echter ook uw bestelling in andere landen laten bezorgen. Kijk voor meer informatie op de pagina Afhalen, verzenden en retouren.

Waarom wordt op de website verschil gemaakt tussen verse en houdbare producten?

Behoudens (aangegeven) uitzonderingen, ga ik op basis van de kalender op de site zo’n zes tot zevenmaal per jaar naar Bretagne en neem dan de bestelde- en voorraadproducten mee. Ik neem dan ook de verse producten mee, die voor het grootste gedeelte op de dag van vertrek uit Bretagne bij de leveranciers worden opgehaald. Om de kwaliteit in stand te houden, worden zij uiteraard gekoeld vervoerd. De verse producten moeten z.s.m. bij de kopers terecht komen, vandaar dat zij de dag na terugkeer uit Bretagne moeten worden opgehaald of worden verzonden.

Wat zijn de levertijden van de producten?

Tenzij anders afgesproken, worden de verse producten verzonden op de aangegeven dag. Wilt u verse producten afhalen dan moeten deze ook altijd op de aangegeven dag worden opgehaald. Deze afhaaldag wordt aangegeven op de site bij de betreffende producten.

De houdbare producten die in voorraad zijn, worden zo snel mogelijk – dat is meestal de volgende werkdag – per Post.nl verzonden. Indien houdbare producten niet (meer) op voorraad zijn, dan staat de verwachte levertijd vermeld bij het betreffende product.

Wat gebeurt er wanneer een product (tijdelijk) niet meer leverbaar is?

Mocht een product tijdelijk niet (meer) beschikbaar zijn, zult u per omgaande schriftelijk of telefonisch bericht ontvangen. Indien mogelijk zal u een alternatief product worden aangeboden.
Let op: Bij verse producten vervalt de kwaliteitsgarantie als zij niet op de afgesproken dag (kunnen) worden opgehaald.
‘Bretagne aan Tafel’ is niet verantwoordelijk voor vertraging in de levering door Post.nl. Wij zullen wel alles doen wat in ons vermogen ligt om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen. U bent echter zelf verantwoordelijk voor het aannemen van uw bestelling.

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?

U kunt per Ideal, Bancontact/MrCash, Paypal of per bankoverschrijving betalen. ‘Bretagne aan Tafel’ neemt uw bestelling alleen op basis van vooruitbetaling in behandeling. Betaalt u via bankoverschrijving, houdt u dan rekening met een aantal dagen vertraging. Uw bestelling wordt uitgeleverd als de betaling ontvangen is.

Annuleren

Wanneer kan ik annuleren, en wanneer niet?

Een gedane bestelling van verse producten kan in principe niet meer worden geannuleerd. Dit houdt verband met de toelevering door onze Bretonse partners. Het is echter altijd verstandig om even contact op te nemen om te zien wat er mogelijk is.
Het annuleren van een bestelling van houdbare producten is mogelijk indien de bestelling nog niet is verstuurd. Daarvoor wordt 10 % administratiekosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik annuleren?

Annuleren kan alleen schriftelijk, via het contactformulier van de website of per email. U ontvangt een bevestiging van uw annulering. De vooruitbetaalde bedragen worden z.s.m. naar u teruggeboekt.

Retourneren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Verse producten kunnen om begrijpelijke redenen niet worden geretourneerd. Houdbare wel, mits de geleverde artikelen in een ongeopende verpakking en onbeschadigd zijn. Zij moeten dan binnen 5 dagen goed verpakt worden geretourneerd. De portokosten van de terugzending zijn voor rekening van de koper. Mocht u uw bestelling willen retourneren, neemt u dan even contact op svp.

Algemene voorwaarden

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?

U vindt de algemene voorwaarden als afzonderlijke rubriek op de site. Omdat wij u graag zo goed mogelijk willen informeren, vragen wij u ook om bij het plaatsen van uw bestelling aan te geven dat u deze gezien heeft.

Privacybeleid

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

‘Bretagne aan Tafel’ gaat zo zorgvuldig mogelijk met uw persoonsgegevens om. Daartoe hebben wij ons privacybeleid beschreven en als afzonderlijke rubriek op de website geplaatst. In geen geval worden uw gegevens doorgegeven – laat staan verkocht – aan derden. Zij worden slechts gedeeld indien daartoe een justitiële opdracht wordt gegeven.

Bijzondere bestellingen

Ik wil graag grotere hoeveelheden bestellen. Kan dat?

Zeker. ‘Bretagne aan Tafel’ doet haar uiterste best om u van dienst te zijn. Het is echter van belang om z.s.m. over uw wensen contact op te nemen vanwege levertijden etc. Ook kunnen afwijkende verzendkosten gelden voor grote hoeveelheden.

Ik wil graag de bestelling als cadeau aanbieden op een ander adres. Kan dat?

Zeker. U heeft de keuze om een apart afleveradres te kiezen.

Hebben jullie cadeaubonnen?


Ja zeker! Wij leveren cadeaubonnen in twee prijsklassen: 25,-- en 50,-- euro. De ontvanger kan zelf zijn cadeau uit het hele assortiment samenstellen en zelf bepalen of het verse artikelen worden of toch liever houdbare producten.